facebook

Case Study CRM

Klient: BORUTA-SOFT Sp. z o.o.,

            Przemysłowe Urządzenia Technologiczne Sp. z o.o. 


Nazwa: Oprogramowanie wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem CRM

 

Zakres prac:

Opracowanie koncepcji systemu CRM pozwalającego na zarządzanie firmą oraz działem produkcji. Wdrożenie aplikacji wśród klientów oraz szkolenie z obsługi. Dalszy rozwój platformy. 

Opis:

Autorska aplikacja zarządzania firmą CRM jest narzędziem skierowanym do sektora SME/SOHO. Wdrożona i wykorzystywana w ponad 8 firmach. Jej struktura pozwala na efektywniejsze zarządzanie zarówno w firmach usługowych jak i produkcyjnych.  Aplikacja zarządzana jest z poziomu przeglądarki internetowej więc nie wymaga instalowania oprogramowania na komputerach firmowych. Moduły jakimi dysponuje użytkownik to:

Zarządzanie klientami
Zakres możliwości to dodawanie nowych klientów, edycja wpisów, przypisywanie akcji do klienta, przedzielanie zadań z klientem dla danego pracownika 
Zarządzanie zasobami ludzkimiMechanizmy pozwalają na dodawanie nowych pracowników, automatyzację składania podań o urlop, śledzenie wykorzystania urlopu. Dodatkowo moduł ten uzupełniony został o możliwość oceniania pracowników za pomocą systemu punktowego.
Dokumenty
i zasoby
Za pomocą tych narzędzi stało się łatwe określenie zasobów jakie znajdują się w firmie. Pracownicy mogą rezerwować określone zasoby oraz budować zestawy ( np. rzutnik+ sala konferencyjna + laptop). Zbiór dokumentów ułatwia zarządzanie wiedzą w firmie.
SzkoleniaPozwalają na przeglądanie szkoleń funkcjonujących w firmie oraz przydzielanie ich do określonych grup pracowników. Teraz każdy z nich będzie mógł wiedzieć w jakich szkoleniach może uczestniczyć.

 

Dodatkowo w aplikacji warto wyróżnić takie rozwiązania jak:

KokpitObszar profilu pracownika, w którym znajduje szybki dostęp do najważniejszych informacji oraz przypisanych do niego akcji/zadań. 
Poczta wewnętrznaUmożliwia wysyłanie wiadomości pomiędzy pracownikami . Narzędzie przydatne w sytuacji wymiany informacji w danej grupie projektowej.
Ankiety/testyPozwalają na tworzenie testów oraz ankiet skierowanych do pracowników. Dzięki tym narzędziom można badać opinie oraz organizować testy z wiedzy ze szkoleń


Technologia:

Głównym celem było stworzenie oprogramowania łatwego w obsłudze oraz dostępnego dla pracowników. Dlatego zdecydowaliśmy się na opracowanie rozwiązania zarządzanego z poziomu przeglądarki internetowej. Gwarantuje dostępność do kokpitu pracownika nie tylko z poziomu firmowego komputera. Front aplikacji został wykonany
w technologii HTML
natomiast element zarządczy odbywa się poprzez Platformę Moebius 2. 



Korzyści biznesowe:

Rozwiązania wdrożone wśród naszych klientów charakteryzują się szybkością działania oraz dostępnością do informacji. Dzięki oprogramowaniu CRM przedsiębiorstwo zyskuje w takich obszarach jak:

  • zasoby firmy i zarządzanie pracownikami,
  • zarządzanie klientami i akcjami,
  • przyspieszony obieg oraz dostęp do dokumentów,
  • spójność działania oraz ograniczenie kosztów związanych z działaniem firmy.

WDROŻENIA

Pliki cookies na stronie. Aby zapewnić poprawne działanie strony na stronie wykorzystujemy pliki cookies. Wraz z wejściem na stronę, niektóre pliki mogły już zostać zapisane w folderze przeglądarki.