Case study Mercedes Benz Warszawa
Klient: Mercedes Benz Warszawa
Nazwa: sklep e-commerce
On-line: Mercedes Benz Warszawa Sklep
Zakres prac:
Wdrożenie platformy Moebius 2
Projekt graficzny
Hosting systemu
Opis:
Sklep internetowy wykonany dla największego autoryzowanego przedstawiciela Mercedes-Benz w Polsce. Firma Done współpracowała z agencją interaktywną Digital One i zajmowała się częścią technologiczną i graficzną projektu.
Założeniem stawianym przez klienta było stworzenie sklepu przyjaznego dla odbiorcy połączonego z szybkością działania. Istotny był również sposób zarządzania systemem. Tutaj optymalnym rozwiązaniem stała się platforma Moebius spełniająca wszelkie wymagania klienta.
Technologia:
Realizacja opiera się na froncie wykonanym w języku PHP + Flash. Administrator ma do dyspozycji system Moebius 2 pozwalający na zarządzanie sklepem oraz jego asortymentem.
Korzyści biznesowe:
Prezentacja asortymentu oraz zakup produktów drogą on-line spowodował zwiększenie popularności akcesoriów dostępnych dla klientów i wielbicieli marki Mercedes-Benz.