Case Study ING
Klient: ING Bank Śląski
Nazwa: Oddział wirtualny. Narzędzie marketingu wewnętrznego
Zakres prac:
Opis:
ING jako jeden z pierwszych banków zdecydował się na opracowanie wirtualnego oddziału jako narzędzia marketingowego dla pracowników.
Oprócz systemu CMS „Moebius 2” pozwalającego na sprawne zarządzanie aplikacją dodatkowo system obejmuje mechanizm komponowania oddziału oraz prezentacji pomieszczeń.
Funkcjonalność systemu obejmuje możliwość nanoszenia przedmiotów na obraz wirtualnego oddziału. Administrator może dowolnie komponować element poprzez jego obracanie, przesuwanie jak i zmianę perspektywy. Dodatkowo wbudowany mechanizm mapy nawigacji pozwala na dowolne komponowanie ścieżek poruszania się po oddziale.
Uzupełnieniem rozwiązania jest mechanizm RoomViewer pozwalający na wirtualne zapoznawanie się z całą nową kompozycją oddziału. Nanoszone obiekty są w pełni interaktywne dzięki czemu osoba może zobaczyć element w powiększeniu, zapoznać się z zaleceniami marketingowymi jak również pobrać plik z instrukcją.
W trakcie realizacji wykorzystaliśmy technologię Flex/Flash, która w pełni spełniała oczekiwania klienta. Dzięki niej mogliśmy wzbogacić aplikację o ciekawe rozwiązania interaktywne oraz opracować produkt zgodnie z oczekiwaniami klienta.
Korzyści biznesowe:
Wirtualny oddział pozwala ING na sprawną komunikację z pracownikami firmy związaną z działaniami promocyjnymi jak i marketingowymi. Dzięki wzorcom zbudowanym za pomocą wirtualnego oddziału każdy salon bankowy ING ma dostęp do aktualnego wyglądu pomieszczenia.