facebook

Live Chat

Oferuj swoim Klientom wsparcie on-line

Zintegruj swoją stronę www czy rozwiązanie e-commerce z usługą Live Chat. Idealnie uzupełnia on Twój contact center z klientami. Mechanizm jest na tyle prosty, że ogranicza się do rozmowy z użytkownikiem za pomocą komunikatora. Platforma Moebius pozwala na analizowanie efektywności rozmów oraz prowadzenie statystyk i czasu trwania konsultacji.

Możliwości:

  • kontakt z klientem za pomocą komunikatora działającego w wersji on-line
  • analiza efektywności rozmów
  • automatyczne delegowanie rozmowy do określonego pracownika
  • wsparcie on-line dla help desk firmy


Zastosowanie:

  • sklepy internetowe,
  • systemy obsługi klienta typu contact cernter
  • formularze kontaktowe, wsparcie techniczne w sprzedaży produktów i usług

WDROŻENIA

Pliki cookies na stronie. Aby zapewnić poprawne działanie strony na stronie wykorzystujemy pliki cookies. Wraz z wejściem na stronę, niektóre pliki mogły już zostać zapisane w folderze przeglądarki.