facebook

Programy lojalnościowe

Premiowanie lojalnych klientów się opłaca!

Stara prawda głosi, że pozyskanie nowego klienta jest droższe niż utrzymanie stałego. Programy lojalnościowe pozwalają nagradzać tych stałych, powracających klientów. Dzięki temu bycie lojalnym wobec marki klientowi się po prostu opłaca.

Możliwości:

  • przyznawanie rabatów po przekroczeniu progów (ilość dokonanych zakupów, ich wysokość, ilość poleceń)
  • modyfikowanie premiowanych progów
    automatyczna rozsyłka maili z powiadomieniami o przekroczonych progach
  • automatyczne przyznawanie rabatów przy kolejnych transakcjach
  • pomoc eksperta przy budowaniu programu lojalnościowego

 

Zastosowanie:

  • sklepy internetowe
  • aplikacje konkursowe

 


WDROŻENIA

Pliki cookies na stronie. Aby zapewnić poprawne działanie strony na stronie wykorzystujemy pliki cookies. Wraz z wejściem na stronę, niektóre pliki mogły już zostać zapisane w folderze przeglądarki.