facebook

Marketing internetowy

Rozwój rynku w obrębie usług turystucznych

Nowoczesne biuro podróży powinno, oprócz oferowania imprez turystycznych, zainwestować w odpowiednie działania reklamowe. Duża siła oddziaływania Internetu daje ogromne możliwości promocji. Wymienić w tym miejscu można:

  • kreację profesjonalnej strony internetowej. Dobrze i logicznie skonstruowana storna internetowa jest kluczem do sukcesu firmy. W pewnym stopniu stanowi ona wizytówkę przedsiębiorstwa. Biura podróży mają duży potencjał w prezentowaniu swoich produktów w atrakcyjny sposób. Nadanie dodatkowych animowanych elementów wykonanych w technologii Flash umili pobyt potencjalnego turysty w Państwa serwisie;
  • inwestycję w boxy reklamowe. Rozwiązanie to daje dużo możliwości. Umieszczone boxu reklamowego w najpopularniejszych wyszukiwarkach pozwala Państwu szybsze dotarcie do klienta. Kliknięcie w tekst lub przycisk graficzny powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu. Branża turystyczna charakteryzuje się dużą koncentracją firm w Internecie. Im szybciej i łatwiej klient odnajdzie Państwa firmę w sieci tym większa szansa, że skorzysta z zaproponowanej imprezy turystycznej.
  • pozycjonowanie strony www. Prosta zasada. Im wyżej Państwa serwis turystyczny się znajduje w wynikach wyszukiwarki, tym szybciej klient zajrzy na Państwa stronę
  • umieszczacie banerów reklamowych w serwisach branżowych. Kolejny ważny element reklamowy. Atrakcyjny, animowany baner przyciąga uwagę potencjalnego klienta. Dodatkowo umieszczony w odpowiednim portalu tematycznym zwiększa szansę na to, że trafi do odpowiedniej grupy klientów np. osób szukających wyjazdów zagranicznych lub lubiących żeglarstwo.

WDROŻENIA

Pliki cookies na stronie. Aby zapewnić poprawne działanie strony na stronie wykorzystujemy pliki cookies. Wraz z wejściem na stronę, niektóre pliki mogły już zostać zapisane w folderze przeglądarki.